-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Problemløser for sykkelentusiaster
Stadig flere biler kan ikke ha tilhengerfeste. Ikke minst gjelder dette el- og hybridbiler. Her er et nytt produkt som ikke kan kobles til henger, men det løser et annet ønske for mange.
For mange er behovet for hengerfeste ikke begrunnet med at de skal dra tilhenger. Et hengerfeste har nemlig flere funksjoner, ikke minst å danne fundament for et sykkelstativ.
Nå lanserer Brink et spesielt hengerfeste eksklusivt for sykkelstativ. Brink het tidligere Thule Towing og er en del av Thule Group.
Det nye Brink Connector Kit er et lastesystem som ikke er beregnet for tilhengere. Systemet har den samme grunnoppbygningen som et vanlig hengerfeste, men avstanden mellom bjelken som monteres på bilen og hengerkula er kortere.
Selve hengerkula har en sperre på toppen som gjør at den ikke kan brukes til en vanlig tilhenger. Men kula kan brukes til sykkelholdere og man kan frakte inntil 35 kilo.
Med dagens lette sykler burde det dekke behovet for de fleste.
KGK som markedsfører produktet har laget en oversikt over biler som ikke kan ha vanlige tilhengerfeste, men der man nå kan få påmontert fester for frakt av sykler:
- Citroen C1
- Ford Ka
- Honda Civic hybrid og Insight
- Nissan Micra, Leaf og Note
- Opel Ampera og Adam
- Peugeot 107
- Skoda Citigo
- Suzuki Alto
- Tesla S
- Toyota Auris hybrid, Aygo og Prius
- Volkswagen E-Golf, Scirocco og Up (Ikke E-Up).