-
OFV:
Leder for kjøretøydata
-
Møller Bil:
Junior Business Controller
-
Møller Bil Jessheim:
Markedssjef Volkswagen personbil
-
Møller Bil Haugesund:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway:
Aftersales Operations Specialist
-
XPeng Motors Norway:
Warranty Specialist
-
Toyota Voss A.S:
Bilmekanikar
-
VerkstedGrossisten:
Lager- og Deleselger
-
Bavaria Norge:
Salgskonsulent
-
Helios:
Salgs- og supportmedarbeidere
-
Bilia JLR Import Norway:
Salgsdirektør, Bilia JLR
-
Bilia JLR Import Norway:
Client Experience Manager, Bilia JLR
-
Toyota Sotra AS:
Salgskonsulent
-
Volmax:
Administrerende direktør
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Produksjonsleder verksted
-
Nesbyen Auto AS:
Servicemarkedssjef
-
Team Verksted AS:
Avdelingsleder
-
Bilimportørenes Landsforening:
Leder for kommunikasjon og myndighetskontakt
-
Møller Bil Oslo Vest:
Produksjonsleder
-
Svalbard Auto AS:
Mekaniker for personbil
-
Tryg:
Salgssjef i bilkanalen Enter og Tryg Forsikring
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Personlig servicetekniker
-
If Skadeforsikring:
Teknisk inspektør, Storbil og Maskiner
-
Toyota Insurance Services:
Network Account Manager
-
HTS Packline:
Junior selger
-
Stangeland Maskin AS:
Mekaniker Kjøretøyverksted
-
Stangeland Maskin AS:
Lakkerer med fagansvar
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger Varebil
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Opels forhandlere dropper Frontera
En liten kuriositet fra de pågående Gruppeunntak-dragkampene. I Tyskland ville Opel at forhandlere over en viss størrelse (250 nye biler/år) skulle ha en Frontera som dem-vogn. Nei sa forhandlerne og gikk til retten med saken.
For forhandlerne var dette en viktig sak. Utgående modell (alt for sent utgående i følge de fleste) som nesten ikke selges. Under 50 biler pr. måned for tiden (1 hittil i år i Norge), hvilket blant annet betyr at modellen ender under "andre" i registreringsstatistikken. (Var det derfor mange av oss som trodde at Frontera for lengst var tatt livet av?)
Men Opel trodde allikevel, i følge forhandlerforeningens dokumentasjon for retten, at de "med begrunnelse i de nye grunnleggende operative standardene skulle kunne skyve sitt eget lager av nesten uselgelige biler i retning av forhandlerne".
Retten var helt enig i at dette ikke var akseptabelt. Forhandlerforeningen pekte etterpå fornøyd på at en dem-bil skulle brukes til å lokke kunder inn til selgeren. Men en Frontera foran døren ville vel nærmest det motsatte være tilfelle.