-
Møller Bil Trondheim:
Salgskonsulent nybil Audi
-
RøhneSelmer AS:
Operativ Salgsleder
-
Bilia Norge AS:
Konserncontroller
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
Car-O-liner Norge AS:
Operational Manager
-
Axess Logistics AS:
Key Account Manager - Transport og Logistikk
-
Møller Bil Kokstad:
Produksjonsleder
-
Møller Bil Bryn:
Kundefrontmedarbeider
-
Møller Bil Kalbakken:
Nyttekjøretøyselger
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Møller Bil Stjørdal:
Servicemarkedssjef
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Kundeansvarlig
-
DRIVE Mobility AS:
Leder salg og support
-
Werksta Bergen Fana:
Bilmekaniker
-
Porsche Center Asker & Bærum:
Servicerådgiver
-
Bilia Norge AS:
Takstmann, BMW Skøyen
-
Møller Bil Skadesenter Alnabru:
Bilmekaniker og PKK kontrollør
-
Werksta Bergen Fana:
Bilskadereparatør
-
Werksta Bergen Fana:
Billakkerer
-
Bærum Bilverksted AS:
Bilmekaniker/Teknisk leder/Kundemottaker
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Werksta Kristiansand:
Bilskadereparatør
-
Toyota Sarpsborg og Halden:
Salgskonsulent
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Hjulutrustningsarbeider/ mekaniker
-
Bertel O. Steen Tønsberg:
Bilglassmontør
-
Namdal Bilskade AS:
Bilskadereparatør
-
Bauda AS:
Daglig leder
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
Tyretrust Norge AS:
Key Account Manager -Salgsansvarlig
-
Bilia Norge:
Bruktbilsjef, Hamar
Færre USA-tilbakekallinger
Takket være at GM i fjor bare måtte tilbakekalle ca 5 millioner biler, gikk total-tallet på tilbakekallinger sterkt tilbake. På tross av at Toyota og Ford økte med 1 million hver.
Ford hadde de fleste sikkerhetsrelaterte tilbakekallingene i USA i fjor. 6 millioner, men to tredeler av dem hang sammen med en og samme feil: kortslutning i en fartsholder-kontroll som medførte brannrisk. 1.200 biler brant faktisk opp. GM hadde flere aksjoner, 30 mot Fords 17, men kunne nøye seg med 5 millioner biler i fjor. Året før måtte Generalen ta seg av nesten 11 millioner biler med feil.
Toyota kom på tredje plass i fjor, et hardt slag mot kvalitetsimaget til japaneren. 2,2 millioner biler var inkludert i deres aksjoner.
Helt på bunnen finner vi Aston Martin med 67 biler, Bentley måtte kalle inn 157 biler, Ferrari 311, Saleen 363 og Maserati, 664.
Til sammen var det 17 millioner biler som ble tilbakekalt i USA i fjor. I 2004 var tallet oppe på nesten 30 millioner. Solid total tilbakegang med andre ord.