-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Debut på Auto Guangzhou
HiPhi utfordrer med hypersportsbil
HiPhi er den ferskeste kinesiske produsenten som har etablert seg i Norge. Om et par dager viser de en ny modell i hyperbilklassen på bilutstillingen Guangzhou Auto – her får du en forsmak.
I stedet for å etablere sitt utstillingsvindu i et nærmest bilfritt Oslo sentrum, valgte HiPhi å plassere sin «Oslo»-avdeling på Strømmen Storsenter hvor du kan parkere din egen bil i senterets p-hus og vandre rundt på innesko, uansett værforhold.
To modeller er allerede på plass i utstillingslokalene, HiPhi X og Z, og en Y er heller ikke langt unna. Prisene for de to førstnevnte finner du her.
Men når bilutstillingen i Guangzhou åpner sine dører til helgen, står en helt ny modell på scenen. Og nå satser produsenten på å utfordre i det absolutte toppsjiktet.
Hyperbil for neste generasjon
HiPhi A defineres som en «hyperbil for neste generasjon» med fire dører og like mange seter. Den skal bygges i et meget begrenset opplag, så regn med pris deretter. Produksjon og utlevering starter etter planen i første kvartal 2025.
Basert på en 800-volts plattform har HiPhi A tre motorer – en foran og to bak – med maks effekt på inntil 1305 hestekrefter. De oppgir null til hundre på rett over to sekunder og toppfart på nesten 300 km/t.
Videre lover de avansert chassis-teknologi med aktiv bakhjuls-styring, CDC aktiv og kontinuerlig demping samt en vektfordeling mellom akslene på 50:50.
Vi loves flere detaljer i tiden fremover, så følg med.