-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Variable fremtidsutsikter fra Honda
Honda skal vise 19 biler og 51 motorsykler på Tokyo-utstillingen. Deriblant finner vi tre nye konseptbiler, hver med sin misjon. Her finner vi både sportslig og miljøvennlig fremtid.
En lang akselavstand og korte overheng danner et godt utgangspunkt for gode kjøreegenskaper. Motoren, en lettvekts kompakt V6, er midtplassert og byr på drøye 300 hestekrefter. Raske gearskift foretas ved hjelp av hendler på rattet.
Bilens vitale mål er 4250 x 1900 x 1140mm (LxBxH).
IMAS
Her møter vi en hybrid drivlinje i en glatt, aerodynamisk innpakning med minimal luftmotstand (Cd 0,20). Vekten er kun 700kg grunnet utstrakt bruk av lette materialer. Honda lover sportslige egenskaper gjennom en miljøvennlig hybrid drivlinje. Konseptbilen måler 4050 x 1755 x 1300mm.
KIWAMI
Honda var sammen med Toyota tidlig ute med en kjørbar brenselcellebil. Her er systemet plassert i en fremtidsversjon av en sedan for kommende generasjoner. Også her er det myke, futuristiske linjer som dominerer.
På tross av at Kiwama barer rager 125mm over bakken, har den et rommelig interiør gjennom en kompakt, lavt plassert drivlinje. Interiøret er luksuriøst og tilpasset japansk smak. Bilens totale lengde er 4500mm og den er 1820mm bred.