-
Werksta Bergen:
Takserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Lastebileierne inn i EU
Norges Lastebileier-Forbund (NLF) har fått et hjul ekstra i Brüssel.
Det blir skandinavisk truck bak det ”nye” lastbillobbykontoret i hjertet av EU-systemet.
Helt nytt er det riktignok ikke, for Sveriges Åkeriföretag (SÅ) ba seg allerede for to år siden inn sammen med sine danske kolleger i Dansk Transport og Logistiks (DTL) – som har hatt EU-kontor i Brussel siden 2001.
Men med svenskens 9000 transportbedrifter på toppen av danskenes 5000 – og nå NLFs 4.000 medlemmer – har det skandinaviske transportsamarbeidet i EU i alt 16.000 transportvirksomheter i ryggen.
Sammen styrkes de tre organisasjonenes politiske stemme i arbeidet for å oppnå økt innflytelse på det stigende antall EU-beslutninger som vedrører europeisk transport.
- Vi ser denne alliansen som en god mulighet til å øke innflytelsen i EU, og det vil bety at NLF kommer til å arbeide mer målrettet og effektivt i EU-systemet enn hittil, sier NLFs administrerende direktør Olav Slaatsveen.
- Norske lastebileiere har en særskilt utfordring ved at Norge ikke er medlem i EU, samtidig som de skal følge EUs regelverk.
DTLs EU-kontorsjef Søren Hyldstrup Larsen skal også lede det nye skandinaviske EU-kontoret.