-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Impreza får ny form
Her er de første bildene som hinter om en fremtidig Subaru Impreza. Kanskje drar du kjensel på linjene?
Hvis du syns den innpakkede bilen virker kjent, assosierer du den trolig med konseptbilen B5 som sto på Tokyo-utstillingen i fjor høst. Vi har omtalt den her på BilNorge, både den gang og da den i vår dukket opp på Genève-utstillingen. Konseptbilen var hybrid, men det er neppe bilen våre fotografer har knipset under testing.
Dette sies å være en WRX prototyp, selv om den ikke ligner noen av sine forgjengere. Mest uvanlig er bakstussen som antyder at bilen blir en kombikupé. Den nye Subaru-fronten har vi vel etter hvert lært oss å leve med.
Modellåret for lanseringen blir trolig 2008, og det antydes at bilen, med et for Subaru radikalt utseende, også kan få et annet navn enn Impreza. WRX-betegnelsen blir trolig opprettholdt, og krefter til de fire hjulene skal hentes fra en 2,5-liters H4 turbomotor på rundt 330 hk.
Så da går forhåpentligvis Petter Solberg en lysere fremtid i møte.