-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
1-serie med taket av
Det blir ikke ståltak på BMWs lille cabriolet. Her er de første bildene av bilen med taket nede.
Endelig ble det sol i München – våre spioner lå klar i buskene for å sørge for at du får se de første bildene av BMW 1-serie med taket nede. Så langt har alle bildene vi har vist dere vært med taket oppe.
Etter at nye 3-serie Coupe-Cabrio tok et steg opp, både i størrelse og pris, har det blitt plass til en rimeligere BMW cabriolet i modellrekken.
Stofftak
I motsetning til de fleste andre som introduserer nye åpne biler har BMW valgt tradisjonelt stofftak på sin 1-serie. Fasongen på taket vil bidra til å gi 1-serie coupepreg med taket på.
Den noe enklere takløsningen bidrar til å øke prisforskjellen til 3-serie, samtidig som det etter alt å dømme også bidrar til å gi bagasjeplass til to personer.
Alene i klassen
Etter alt å dømme vil cabrioletutgaven av 1-serie komme i salg neste år, og bidra til økt oppmerksomhet og popularitet for de minste fra BMW. Særlig ettersom verken Audi eller Mercedes har noen konkurrenter i denne klassen.
Motoralternativene blir stort sett de sammen som vi finner i dagens 1-serie, trolig også med et utvalg av dieselmotorer.