-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spennende 1-serie
BMWs nye 135i Coupé bør tilfredsstille kraftbehovet for de fleste. Konseptbilen som vises i Tokyo kan være et signal om at noe enda råere – eller i hvert fall lettere – er på gang.
HER FINNER DU ALLE NYHETENE FRA TOKYO
Vi føler oss relativt overbevist om at en 3-liters twin turbo rekkesekser med 306 hk, gir rom for friske fraspark i 1-serie Coupé – noe vi selv skal utforske når Bil-redaktøren neste uke drar til Gotland for å kjøre bilen på bane. Jeg er sikker på at han deler noen av sine erfaringer med oss i ettertid – heldiggrisen!
Utstillingsbilen BMW har med til Tokyo er basert på 1-serie Coupé og har fått tilleggsbetegnelsen tii for bringe tankene til sportslige modeller fra Bayern på 1960- og 70-tallet.
På slankekur
Karosseriet har skreddersydde detaljer for å gi bilen et sporty image. I tillegg sørger lette materialer for å bringe vekten ned på et minimumsnivå. Interiøret er skreddersydd for sportslig anlagte sjåfører. Alt i kjent BMW-tradisjon med kraftig motor og drift på bakhjulene.
Det er meget sannsynlig at en bil som dette kan bli en realitet med god hjelp fra MSport. Men om den får betegnelsen M1 er vel mer tvilsomt – det er en betegnelse de fleste entusiaster mener bør få hvile i fred.
Men kanskje 135 tii kunne være passende? Eller 135 CSI? Det er nok å øse av hos et tradisjonsrikt merke.
HER FINNER DU ALLE NYHETENE FRA TOKYO