-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
1 stor familie
Vi har avslørt at det snart kommer en 3-dørsutgave av 1-serien. Men BMWs planer stopper ikke der.
Det ligger an til en storfamilie basert på den lille bakhjulsdrevne bilen. Sammen med 3-dørsutgaven neste år får bilen med fem dører en ansiktsløfting. Men BMW har mye mer i ermet for kommende år.
Sedan og stasjonsvogn ligger i planene. Det gjør også cabriolet og en sportslig coupé som toppes med 135ti med saftig fraspark fra en treliters twinturbo maskin på over 300 hk.
Volumselger
1-serien er en viktig brikke i BMWs målsetning om et årlig salg på 1,4 millioner biler (inkl. Mini og Rolls-Royce) i 2008. Derfor ønsker de å ta opp konkurransen med VW, Ford og Opel i det tøffe kompaktsegmentet.
Alle varianter er tro mot BMW-filosofien som tilsier langsgående motor med tyngdepunkt over eller bak frontakselen og bakhjulsdrift for å oppnå tilnærmet 50/50 vektfordeling.