-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Billakkerer, Risløkka
-
Bilia Norge AS:
Biloppretter, Røyken
-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Spør i vei om elektrisk Peugeot 2008
PSA kommer med et helt batteri elektriske biler i 2020: Opel Corsa-e, Peugeot e-208 og DS 3 Crossback E-Tense. Men viktigst blir likevel Peugeot e-2008 som BilNorge prøvekjører denne uken.
Det blir å sette det hele litt på hodet: ute i den store europeiske verden er de elektriske bilene fra franske PSA foreløpig kun et viktig tillegg til bensin- og dieselbilene, mens de i Norge er helt avgjørende for et merkes suksess eller fiasko.
Så etter et usedvanlig magert år, står PSA klar til å overøse elbilsultne nordmenn med batterivarianter av Opel, Peugeot og DS.
Men mest tro knyttes til den lille SUV-en/crossovermodellen e-2008 nettopp fordi den er akkurat så mye større og rommeligere enn de andre elbilene fra samme konsern.
Og selv om ikke prisen er kjent, matcher den sannsynligvis ID.3, VWs norske storsatsing i 2020, med god margin og har det meste i seg til å bli en av bestselgerne neste år.
Alt tyder på at e-2008 også er i Norge før ID.3.
Plattform og teknologi er identisk med de tre andre elbilene fra samme konsern, altså 136 hk/300 Nm i moment, 100 kW ladefart fra hurtiglader og inntil 7,4 kW hjemmeladefart.
Bruksrekkevidde vil ligge rett over 300 km, og bilen kommer kun som forhjulsdrevet.
Men jeg antar du fortsatt har mange spørsmål knyttet til Peugeot e-2008, så la meg høre fra deg så skal jeg forsøke å skaffe relevante svar.