-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Spør i vei om elektrisk Peugeot 2008
PSA kommer med et helt batteri elektriske biler i 2020: Opel Corsa-e, Peugeot e-208 og DS 3 Crossback E-Tense. Men viktigst blir likevel Peugeot e-2008 som BilNorge prøvekjører denne uken.

Det blir å sette det hele litt på hodet: ute i den store europeiske verden er de elektriske bilene fra franske PSA foreløpig kun et viktig tillegg til bensin- og dieselbilene, mens de i Norge er helt avgjørende for et merkes suksess eller fiasko.
Så etter et usedvanlig magert år, står PSA klar til å overøse elbilsultne nordmenn med batterivarianter av Opel, Peugeot og DS.
Men mest tro knyttes til den lille SUV-en/crossovermodellen e-2008 nettopp fordi den er akkurat så mye større og rommeligere enn de andre elbilene fra samme konsern.
Og selv om ikke prisen er kjent, matcher den sannsynligvis ID.3, VWs norske storsatsing i 2020, med god margin og har det meste i seg til å bli en av bestselgerne neste år.
Alt tyder på at e-2008 også er i Norge før ID.3.
Plattform og teknologi er identisk med de tre andre elbilene fra samme konsern, altså 136 hk/300 Nm i moment, 100 kW ladefart fra hurtiglader og inntil 7,4 kW hjemmeladefart.
Bruksrekkevidde vil ligge rett over 300 km, og bilen kommer kun som forhjulsdrevet.
Men jeg antar du fortsatt har mange spørsmål knyttet til Peugeot e-2008, så la meg høre fra deg så skal jeg forsøke å skaffe relevante svar.