-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ekstrem Peugeot
Etter 14 års fravær returnerer Peugeot til Pikes Peak med en ekstremversjon av sin 208. Den rattes av en mann som har blitt verdensmester åtte ganger.
Sébastien Loeb fortsetter å erobre nye motorsportsarenaer, Nå skal han kjøre 208 T16 opp 19,9 kilometer vei, bestående av 156 svinger og med en stigning på 1.440 høydemeter, i årets Pikes Peak International Hill Climb.
Hele årets løype er asfaltert, men det skremmer neppe Loeb som vant årets første runde av FIAs GT-mesterskap i en McLaren MP4-12C.
Så langt er det ikke så mye som er avslørt om bilen som kjører i klassen som ganske beskrivende kalles «Unlimited», men vi vet at Loeb sitter i senter av bilen, og at to selvlåsende differensialer sørger for at det kommer nok krefter til riktig hjul.
Klassen tillater en svært fri bruk av teknikk, og om den holder bare halvparten av hva utseendet lover, kommer den til å være uhyggelig rask.
Selv om det er lenge siden Peugeot var på plass i Pikes Peak, har de en historie å se tilbake på. Deres 405 T16 vant løpet både i 1988 og 1989, da i hendene på Ari Vatanen og Robby Unser.
Om du synes at bilen til Loeb ser tøff ut, du kommer neppe til å finne dette stylingkitet tilgjengelig for din 208 med det første.
Bakvingen er hentet fra Le Mans-raceren 908 og sørger sammen med den svært aggressive aerodynamikken for at den lever godt opp til Peugeots egen beskrivelse av bilen; som et beist.
Peugeot lover oss mer informasjon om bilen snart, men inntil videre er bildene i seg selv, mer enn nok å kose seg med.