-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Egen BMW for utkantstrøk
BMW lager en egen modell for tre utkantland i Europa. Hellas, Norge og Portugal er de eneste land på kloden der BMW 316i skal selges. Det er en bil som er tilpasset norske bilavgifter. Men er ikke salget stort nok, forsvinner den!
BMW lager en egen modell for tre utkantland i Europa. Hellas, Norge og Portugal er de eneste land på kloden der BMW 316i skal selges. Det er en bil som er tilpasset norske bilavgifter. Men er ikke salget stort nok, forsvinner den!
BMW Norge har maktet det mange andre bilimportører bare kan drømme om, men ikke får til. De har overtalt fabrikken til å produsere en egen modell, skreddersydd for de spesielle norske bilavgiftene - en BMW 316i med 4-sylindret motor på 115HK.
Andre land i Europas periferi som Hellas og Portugal har også hengt seg på bestillingene.
Modellen skal i følge BMW Norge bli bestselgeren i 2006 – og det må den også bli. For selges det ikke nok biler, så fjernes varianten fra samlebåndet med et pennestrøk. Fabrikken sier det er alltid en nedre grense for hvor små serier vi kan lage.
27.000 billigere
Den nye 316i koster 27.000 kroner mindre enn dagens billigste, 318i. Prisene starter på kr 299.900, mens 318i koster fra kr 327.000. Frakt og leveringsomkostninger fra din lokale forhandler kommer i begge tilfeller i tillegg.
Ikke som Touring
BMW 316i kommer bare i sedanversjon og ikke som stasjonsvogn (Touring). Men i mars lanseres BMW 318 Touring, som blir innstegsmodellen for de som ønsker stasjonsvogn.