-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nyvasket Chryslerpris nr. 122
Den prisen 300C forleden fikk, som USAs mest lettvaskede bil, var den 122. utmerkelsen Chrysler har fått for sine 2005-modeller!
Det følgende er helt sant: i San Antonio i Texas pågår for tiden Car Care World Expo – den reneste bilutstillingen i verden. Og der deler International Carwash Association ut premier til den mest vaskbare bilen.
Det er en jury som består av fagfolk fra bilvaskeanlegg, både maskin- og manuell vask er representert – som velger vinnerne. Disse representerer seriøs butikk, sektoren omsetter for 24 milliarder dollar årlig i USA fra til sammen 25.000 bilvaskerier. Hvor internasjonal foreningen er, kan man imidlertid spørre seg om. Jeg finner ikke noen internasjonal statistikk derfra, så jeg har vel en mistanke om at International betyr at de også vasker ikke-amerikanske biler.
Denne gangen var det altså den nye Chrysler 300 C som vant prisen, kanskje fordi den ser ut som et såpestykke? På annen plass kom Ford 500 og nr. 3 ble Toyota Avalon.
Chrysler hadde sendt en av sine kommunikasjonstopper for å ta i mot utmerkelsen og Jason Vines la i takketalen sin spesiell vekt på at selv om de hadde mottatt 121 andre utmerkelser for sine 2005-modeller, sto denne i en særklasse med sine varmtvanns-dusjer, sitt såpeskum og sin orkanstyrke-blæst. Han avsto, fornuftig nok, fra å nevne lettkledde vaskeriassistenter.
122 priser fra all verdens spesialorganer. Egen avdeling for å holde orden på dem eller? Og tenk på all tid som forsvinner fordi de må sende mellomnivå-ledere for å bukke&takke.
Men akkurat denne, er jeg enig i, var litt spesiell.