-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Konklusjon
Vårt valg: 306 eller Scénic
Corolla gir et meget godt inntrykk. Den har et tiltalende interiører, praktiske seteløsninger, god plass og god komfort. Den myke fjæringen bak gjør imidlertid at den er lite egnet for den som kjøper stasjonsvogn for å utnytte plassen. Som stasjonsvogn er ikke Corolla noen vinner før den er stivet opp. Det kan gå litt ut over komforten, men det tåler den.
Baleno var aldri i nærheten av å være med i testlagets valg av vinner. Glemmer vi firehjulsdriften, blir prisen svært gunstig, 179.900 kroner gir uten tvil mye bil for pengene. Baleno har nemlig en praktisk og gjennomtenkt bagasjeromløsning og konkurrerer nokså jevnt med andre når det gjelder plass. Men komforten er elendig med tanke på både fjæring og støy. Her får du det du betaler for: bilen er og virker billig.
Er du på jakt etter en rommelig stasjonsvogn, er Scénic vårt førstevalg. Det praktiske setearrangementet med separate bakseter og den store høyden i bagasjerommet er en meget praktisk og fleksibel løsning. Dessuten er utstyrsnivået høyt og komforten god. Men Renault kan godt ta våre klager på varmeapparatet på alvor. Scénic fortjener et kraftigere varmeapparat.
Vil du ha en stasjonsvogn med bagasjeplass som førsteprioritet og med mindre vekt på kupéplass og fleksibilitet, er 306 vårt valg. Her stemmer det meste! Også pris og utstyr.
Beklager, det japanske flagget ligger fortsatt i skapet.
LES VIDERE:
- Priser og tekniske data