-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Fransk kraftpakke får pris
Peugeot er i ferd med å oppdatere sine dieselmotorer, og nå kommer nye kraftpakker til 407.

Det er en 2,2-liters dieselmotor med biturbo som nå er priset og klar, i følge Peugeot er dette verdens første 4-sylindrede dieselmotor med biturbo. Den byr på 170 hk og et maks dreiemoment på 370 Newtonmeter allerede ved 1.500 omdreininger.
Partikkelfilter med serviceintervall på 180.000 km er standard, og 407 med denne motoren har et forbruk på like over 0,6 liter på mila. Dermed blir utslippet av CO2 meget gunstig i forhold til regjeringens forslag til nytt avgiftssystem, henholdsvis 160 og 165 g/km for sedan og SW.
Motoren leveres i kombinasjon med 6-trinss manuell gearkasse. Siden Peugeot allerede har tilpasset sine priser til forventet 2007-nivå, vil 407 med denne motoren koste det samme enten du handler i år eller neste år.
For en 407 sedan 2,2 HDi er veil. pris kr 407.318 mens en 407 SW starter på 423.015. Det er ca. 25-30.000 kroner lavere priser enn tidligere estimert med nåværende avgiftssystem.
Les mer om den nye motoren i vår forhåndsomtale.