-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Avslørt: BMWs neste femmer
Her er de hittil beste bildene av BMWs neste 5-serie. Den får et mindre radikalt utseende enn dagens modell.
Det er en stund siden du har sett spionbilder av neste generasjon 5-serie her, for BMW har vært flinke til å utvikle bilen i skjul. Men nå i helgen dukket den opp i USA under testing, og spionfotografene fra Carparazzi er selvsagt også på plass der.
Det er i 2010 modellen med kodenavn F10 skal erstatte dagens E60. Og mye tyder på at den nye femmeren får et nedtonet utseende nå som omstridte Chris Bangle har forlatt BMW. Det samme har jo skjedd med nye 7-serien.
Vi kan forvente mindre ekstreme frontlykter, men på tross av strengere europeiske krav til fotgjengersikkerhet, kommer ikke BMW til å gi slipp på sin nyreformede grill.
Bilen får strukket akselavstanden med rundt ti centimeter, og kombinert med noe større sporvidde vil det gi et mer rommelig interiør og danne grunnlag for mer dynamiske kjøreegenskaper. Det blir kortere overheng framme enn på dagens 5-serie, så den totale lengden vil bare øke med et par centimeter mens høyden blir noe redusert.
Under panseret vil vi finne moderniserte utgaver av dagens drivlinjer, diesel- og bensinmotorer med fire, seks eller åtte sylindre. Det er vel også sannsynlig at serien toppes med en 10-sylindret M5, på tross både finanskrise og økt miljøfokus.