-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Ny sminke hos BMW
5-serie og X3 er suksessrike BMW-modeller. Nå får begge et lettere ansiktsløft.
Nye X3 kom på markedet våren 2010, så det er meget tidlig for en ansiktsløftning nå. Så er det heller ikke snakk om de store endringene, snarere kosmetiske detaljer i front og hekk.
Under panseret foretas det jevnlig oppdateringer etter hvert som stadig mer effektive drivlinjer utvikles. Vi ser ikke bort fra at en hybrid X3 kan være aktuell – slike drivlinjer er jo allerede på plass i mange andre BMW-modeller, som 3-, 5- og 7-serien.
Den mellomstore BMW-SUVen er svært populær i en rekke markeder, her i Norge er den blant de tre mest solgte biler med firehjulsdrift hittil i år, uansett prisklasse.
5-serien er jo heller ikke direkte tilårskommen – sedanen kom høsten 2009 mens Touring fulgte sommeren 2010.
Også her er det snakk om en mild ansiktsløftning som omfatter de «myke» delene. Ny støtfanger foran, litt større nyrer i grillen og en modifisert bakfanger.
Maskeringen tyder også på at baklyktene skal fornyes, siden disse er kamuflert på dette testeksemplaret.