-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Polartestingen er i gang
Bilprodusentene gjør det omvendte av trekkfuglene – de trekker nordover til polare strøk i vinterhalvåret. Selv en bil ment for toppløs cruising må takle vinterlige forhold.
Disse bildene bekrefter at snøen er på plass i nordlige deler av Skandinavia, og det samme er testteamene til de store bilprodusentene som blir her i noen kalde måneder for å teste ut nye biler og deler under ekstreme forhold.
Nå går det definitivt flere BMW 6-serie Cabriolet i California enn nord for Polarsirkelen, men det betyr ikke at BMW inngår noen kompromisser med hensyn til hva bilen skal tåle av vinter og kulde.
Bløt på toppen
Vi forventer at neste generasjon BMW 6-serie kommer på markedet i 2010, både som cabriolet og coupé. Den åpne bilen har fortsatt en tradisjonell kalesje og slipper dermed en automatisk hardtop som ofte gir designerne store utfordringer.
Selv om lite avsløres på disse bildene, ser det ut som neste generasjon 6-serie ikke vil avvike radikalt fra dagens modell. Siden den deler plattform med 5-serien, er det vel sannsynlig at også 6-serien får en noe strukket akselavstand.
SE: BMWs nye 5-serie
Modellutvalget vil nok, som i dag, bestå av 630i og 650i for de som foretrekker bensin, mens dieselentusiaster kan velge en 635d.