-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Sexy 6 fra BMW
BMW er på offensiven. Her er de første bildene av deres 6-serie som etter alt å dømme er klar for lansering mot slutten av 2010.
Det er ikke mer enn et drøyt år siden BMW gjorde en midtlivsoppgradering av sin BMW 6-serie.
Dermed er det litt overraskende at våre spionfotografer i Carparazzi allerede har fanget neste generasjon ute på veien.
Like overraskende er det også at det første møte vi får med bilen er i cabrioletutgave, og ikke som coupe.
Det behøver imidlertid ikke ha noe å si i forhold til i hvilken rekkefølge de to modellene blir introdusert. Så langt er vi ganske tidlig i testingen og mye kan fortsatt endre seg.
Tar ingen sjanser
Dagens 6-serie har vært en stor salgssuksess, og produksjonen ligger på rundt 20.000 biler i året.
Derfor er det ikke så overraskende at BMW ikke tar store sjanser når det kommer til de nye designet.
Sammenlignet med dagens modell er etterfølgeren enda mer strømlinjeformet og ser bredere ut. Dessuten får bilen økt akselavstand samtidig som overhenget både foran og bak blir kortere. Dette gir bilen et enda mer sportslig og aggressivt uttrykk som matcher godt med det BMW har gjort med sine andre modeller.
Nylig kjørte vi nye 7-serie se hva vi skrev om den
Tøy eller stål?
Prototypen som vi ser på bildene har fått beholde stofftaket som vi også finner på dagens 6-serie cabriolet, men man skal ikke utelukke at man likevel vil komme med et ståltak som befinner seg under det noe humpete maskeringen på bildene.
Rykter sier også at nye 6-serie vil komme i to forskjellige versjoner. En luksuriøs GT-bil og en lettere og betydelig mer sportslig bil som går til angrep på andre konkurrenter.
Flere spionbilder finner du her.
Godt motorisert
Innvendig vil bilen selvsagt få BMWs kjente interiør og alt luksusutstyr som en ekstrautstyrsliste kan romme.
På motorsiden vil den bli tilgjengelig som 630, 650 og 635 diesel. Det betyr henholdsvis 272, 367 og 286 hester.
I tillegg kan det se ut som om M6 får den nye twinturbo V10-motoren med toclutchkasse.
Se alle de siste sakene om BMW her!