-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Mer hardcore fra Porsche
Med nye 911 GT3 tar Porsche råskapen enda noen steg lenger enn tidligere.
Raskere, kraftigere, skarpere og mer dynamisk enn forgjengeren. Porsche har hatt ett klart mål for neste generasjon GT3 som vises i Genève; å dyrke frem de to nøkkelegenskapene til denne modellen – ytelse og kjøreegenskaper.
Porsche henter 435 hester ut av den godt utprøvde flate sekseren – og det uten noen form for pustehjelp.
Det sørger for at 0-100 går unna på 4,1 sekunder, og gir en toppfart på 312 kilometer i timen.
Ett av virkemidlene for å oppnå forbedre kjøreegenskaper, er at føreren nå har enda mer kontroll over stabilitetskontrollen. Nye GT3 får nemlig mulighet til å styre stabilitet og antispinn individuelt.
Andre tiltak er et resultat av mange timer i vindtunnelen. Det har ført til at marktrykket på GT3 er betydelig forbedret, både foran og bak.
For den som synes adaptiv fjæring er moderne, er det bare å melde seg på et oppfriskningskurs.
GT3 har aktive motorfester som oppdager når du kjører bilen hardt. Tar du bilen ut på bane, vil elektronikken fange opp hva du driver med. Da strammes motorfestene opp for å unngå bevegelser i drivlinjen som kan føre til uønsket oppførsel av den hekkmotoriserte råtassen.
Trenger du å bremse – og det gjør du trolig – kan du velge keramiske bremser – og du kan få bilen med senterbolt for raske hjulskift.
For den som har vært flink til å spare, skal det være mulig å stille seg i kø fra mai!