-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Racerigget 911 GT3 Cup
Porsche 911 GT3 Cup er populær blant de som liker å kjøre fort på bane. Nå kommer den i helt ny innpakning.
Siden 1998 er det solgt 2395 eksemplarer av den nesten standard gatebilen som er tilpasset de som driver med såkalt club-racing.
Den nye 911 GT3 Cup er motorsportversjonen av den kommende GT3 gatebilen og er basert på syvende generasjon (991) av sportsbilikonet fra Zuffenhausen. Bilen kan kjøres i Porsche Mobil 1 Supercup fra 2013.
Nye 911 GT3 Cup har en 3,8-liters boxersekser med 460 hestekrefter ved 7500 omdreininger. Det er 10 hester mer enn forgjengeren.
Giroverføringen skjer via en 6-trinns dogshift kasse som er utviklet av Porsche Motorsport, og styres for første gang på Cup-modellen via hendler på rattet.
Nye felger med senterbolter er utviklet av Porsche Motorsport. Bredden på Michelin racing-dekkene (slicks) er økt med to centimeter foran og en bak til henholdsvis 27 og 31 centimeter.
Bremsesystemet består av 380 millimeter ventilerte skiver med 6-pots calipere foran mens bakhjulene har 4-pots calipere.
Førerens sikkerhet er hevet gjennom et nytt bur som beskytter føreren i tilfelle kollisjon eller taking – slikt skjer som kjent med jevne mellomrom i motorsport.
Racingsetet er spesialutformet rundt hode og skuldre, og polstringen kan tilpasses den enkelte sjåfør. En redningsluke i taket gjør det enklere for medisinsk personell å få behandlet føreren etter en eventuell ulykke.
- Nye 911 GT3 Cup er mye enklere å teste ut grensen med, sier testfører Timo Bernhard som har vært engasjert med utviklingen av bilen. - Bilen er svært godt balansert, og den nye akselgeometrien er enormt positiv for kjøreegenskapene.
Som forgjengeren bygges 911 GT3 Cup ved Porsche-anlegget i Stuttgart-Zuffenhausen, på samme samlebånd som gatebilene.
Ved motorsportsenteret i Weissach får den montert inn racing-detaljene og testes på bane av en profesjonell racingfører før den leveres til kunden.
Basisprisen for en 911 GT3 Cup er 181.200 euro pluss lokal skatt. Du slipper fargetillegg, for alle er hvite.