-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Porsche feirer fremtiden
Porsche er den kuleste gutten i klassen. Mens kloden unisont og universalt feirer 50 år med 911, blir jubileet bare så vidt nevnt på Porsche-standen. "Vår tradisjon er Fremtid" sier de!
Her vil du finne en del bilder av Porsches Frankfurt-stand på den første publikumsdagen i Frankfurt. Masse folk, men selv om du bruker lupe, vil du ikke se en eneste ur-911 noe sted.
Det eneste som gjorde at vi ble minnet om den (og da måtte du være kjapp i oppfatningen) var det kjente bildet av 1963 og 2013-profilene, og en tekst som flashet fort over de enorme videoskjermene, som fortalte at 911 er 50 år.
Og det var det.
Andre produsenter hadde melket dette jubileet til siste dråpe. Porsches eneste form for sentimentalitet var å løfte en av de mange 917-modellene de har på museet opp i annen etasje på standen og fortelle at «Mission 2014 – Vi kommer tilbake.» Med klare referanser til at nå skal de på Le Mans igjen.
Og langt der nede et sted sto det en klassisk 959. Og ikke hvilken som helst 959, dette var Gruppe B prototypen. Virkelig en av bestefedrene til dagens superbiler.
Men ellers måtte vi nøye oss med et ganske imponerende (i Volkswagen-forstand – vi ble nesten overkjørt) utvalg av dagens modeller. Og nostalgikerne blant oss fikk et velfortjent «up yours». Man går da ikke på bilutstilling for å mimre.
Faktisk, som du vil se av bildene, bladkiosken på jernbanestasjonen gjorde mer ut av disse femti årene enn Porsche selv gjorde.
Dette må da være definisjonen på bilprodusent-kul?