-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Hel-turbo fra Porsche
Porsche har sluppet de første bildene av den kommende 911 – uten kamuflasje. Vent deg turbo over hele linjen.
Porsche er i ferd med å fornye sin 911-serie. Og det er åpenbart snakk om mer enn bare en facelift. Vi kan for eksempel vente oss komplett fornying av det som finnes under dekslet der bak.
Turbo hele veien, ser det ut til.
Ingen vei utenom
Nå har ikke Porsche sagt noe offisielt hverken om drivlinje eller om hva bilen skal hete (de fleste regner med at de fortsetter med 991-betegnelsen, men at man gjør som programvare-utviklerne og kaller den 991.2.)
Men det Porsche har gjort er å slippe en serie bilder som viser de nye bilene under testkjøring i fjerne strøk. De mangler fremdeles litt blankt, men til gjengjeld er de møkkete nok til å gi innrykk av at dette er alvor.
Mange varianter
Men hvor mange modeller det kommer til å bli denne gangen er ukjent. Dagens modell har vel etterhånden utviklet seg slik at det finnes rundt 25 forskjellige versjoner.
Vi kan nok regne med at når bilen debuterer i Frankfurt har vi hele basen, fra Carrera opp til Turbo på plass. Som helt sikkert kommer til å hete Turbo, fortsatt, selv om alle de andre også har fått turbo.
Porsche Turbo er blitt synonymt med toppversjonen av smør-og-brød modellene. Man tukler ikke med en slik merkevare.