-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er Porsche 911 Targa
Med 911 Targa lanserer Porsche sin tredje karosserivariant av den nye sportsbilen. Den er på plass i august.
For noen uker siden viste vi spionbilder av en nærmest umaskert 911 Targa på vintertest. Når produsentene er så uvørne med kamuflasjen er det som regel en indikasjon på nært forestående lansering, og i dag er altså katta ute av sekken.
Bilen kommer i to utgaver, som Targa 4 og Targa 4S. Som du skjønner av betegnelsene er begge utstyrt med firehjulsdrift.Targa 4S kan skryte av hele 450 hestekrefter, en økning på 30. Samme forhold kan benyttes når vi snakker om dreiemomentet som er 530 Nm ved 2300-5000 o/min. Her er aks-tiden barbert med fire tideler til 3,6 sekunder. Åttetrinns dobbel clutch girkasse – PDK i Porsche-vokabularet – og intelligent firehjulsdrift (PTM) er standard i begge modeller. Som alternativ kan Targa 4S bestilles med en nyutviklet 7-trinns manuell girkasse – da er Sport Chrono-pakken inkludert.Elektronisk variabelt chassis (PASM) er standard i begge modeller. Systemet justerer dempingen i forhold til komfort og dynamikk etter kjøresituasjon. Føreren kan eventuelt selv velge mellom Normal og Sport.