-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Turbo Study 911:
Singer tilbyr flat nese
California-baserte Singer har sluppet bilder av sin 964-generasjon 911 med «flat» nese.
Bilen ble først vist som coupé i 2022, og Turbo Study følger Singers ide om å gjøre 964-generasjonen av Porsche 911 eldre enn den er. I dette tilfellet er designet inspirert av tidlige 930-versjoner bygget mellom 1975 og 1989.
Singer tilbyr nå Turbo Study som Targa og kabriolet i samme form som coupéen og har lagt til en flat nese til listen av muligheter. Her erstatter den flate nesen de faste hovedlyktene med pop-up lys og skaper dermed en lavere front-profil inspirert av 935 løpsbilene. I originalens tilfelle ble dette tilbudt som spesialbestilling, og det er få biler igjen på markedet nå.
Som sine søsken starter flat-nese-varianten sitt liv som et 964 chassis levert av kunden. Bilen får deretter en restaurering sammen med 930-style «hval-hale» og utvidede skjermer i karbonfiber.
En twin-turbo-ladet 3,8-liters boxer-sekser sørger for 450 hk som standard, eller 510 hk med Sport Focus-pakke. Effekten sendes til bakhjulene gjennom en 6-trinns manuell girkasse. Bosch leverer traction- og elektronisk stabilitetskontroll, og i tillegg får du med Michelin Pilot Sport 4S-dekk som gjør bilen mer eksklusiv enn 930 som inspirerte dem.
Singer kan også sette opp bilen etter kundens ønsker. De skal lage totalt 25 biler med denne nesen, og alle er allerede etterspurt av markedet.