-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Her er 911 i nok en form
Så langt har vi møtt nye Porsche 911 som coupé og cabriolet med ulike motoriseringer. Her er det tredje alternativet på karosserifronten.
992 er internbetegnelsen på denne generasjonen 911, og så langt er den presentert i Carrera- og Turbo-utgaver.
Les vår prøvekjøring av 911 Cabriolet 4S
I kjent Porsche-stil vil det komme en rekke modellvarianter, men utvalget av karosseriformer vil begrense seg til tre. Og det er den tredje vi ser her – nemlig 911 Targa.
Bilen på bildene er en Targa S eller 4S, men som forgjengeren vil den trolig tilbys i nivåer opp til GTS.
At den tunge kamuflasjen er fjernet på denne testbilen indikerer at den skal presenteres i løpet av inneværende år som 2021-modell.
Bildene avslører at Porsche har gått tilbake til den originale Targa-oppskriften fra 1965, inkludert den markante veltebøylen, avtagbart stofftak og fastmontert bakrute. Bøylen er her lakkert i matt sort i stedet for den klassiske sølvfargen.
Bortsett fra takløsningen vil 911 Targa ha alt annet til felles med Carrera-modellene som den bygger på. Det innebærer 3-liters turbo boxermotorer med 385 eller 450 hestekrefter i kombinasjon med 8-trinns dobbel clutch girkasse.