-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Nok et 911-derivat
Dersom du trodde alle variantene i Porsche 911-familien nå var på plass nå, så tro om igjen.

Det er snart to og et halvt år siden vi første gang satte oss bak rattet i nye Porsche 911 – den med kodenavn 991. Vi har fått modeller med både firehjulsdrift og turbo siden den gang, samt en GT3, en Cabriolet og en Targa , men tro ikke at modellserien er komplett.
Bilen våre spionfotografer har kommet over her er en 911 GTS, som får en litt mildere utgave av motoren som benyttes i 911 GT3 – en 3,8-liters boxer uten pustehjelp. Det betyr at denne modellen posisjoneres mellom Carrera S og GT3 med henholdsvis 400 og 475 hester.
Det er planlagt en facelift på 911-modellene om et års tid, og i den anledning foretas også en oppdatering av motorene.
Vanskelig å svelge?
Og på dette området er det en del Porsche-entusiaster som vil sette smøreolja i halsen, og antagelig se endringene som de største siden Porsche gikk fra luft- til vannavkjølte motorer.
Porsche innfører nemlig turbo i alle sine motorer, fra Carrera til Turbo S, med unntak av GT3 og GTS. Årsaken er den samme som hos alle andre bilprodusenter – stadig strengere utslippskrav.
Selv er jeg overbevist om at Porsche fikser den utfordringen med glans også. Verken SUVer eller V-motorer har rokket ved merkevaren, snarere tvert imot.