-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny Hyundai, kun for Kina
Med nesten 600.000 solgte biler i fjor, er Hyundai en massiv medspiller på det kinesiske nybilmarkedet. Nå kommer Verna, eksklusivt for Kina.
Egentlig er det feil å si at Hyundais nye Verna er eksklusiv for Kina. Den er faktisk enda mer eksklusiv enn som så.
Verna er nemlig spesialberegnet for de store kinesiske byene. Ute på bygda skal de fremdeles selge den gamle Accent. Dette er en posisjonering vi ikke så ofte har sett utført i praksis.
Verna er basert på Accent, 434 cm lang er 30 cm lenger enn slik vi kjente gamle Accent for tre år siden. Men 1,4-liters motor og 5-trinns manuell eller 4-trinns automat, er komponenter vi kjenner.
Dette er en bil som i stor grad er designet i Kina, den skal bygges i Kina der Hyundai har et joint venture med Beijing Auto. Av de 150 underleverandørene som er involvert i dette produktet, kommer 50 fra Kina.
I fjor solgte Hyundai litt over 570.000 biler der. I år er målet 670.000 – og dermed regner koreanerne med at Kina tar førsteplassen fra Korea som fabrikkens største personbilmarked.
Dette skal øke videre, i 2012 har de en ny fabrikk oppe, Hyundais tredje i Kina, og den skal få en kapasitet på 300.000 enheter årlig.
Bilen står på Beijing-utstillingen ut denne uken, og vil komme i storbyutsalgene kort tid etter at produksjonen starter i juli.