-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Opel og Suzuki med ny småbil
Opel og Suzuki samarbeider om utviklingen av en ny småbil, men det er foreløpig uklart hvem som skal ta seg av produksjonen.
Siden 2000 har de to selskapene samarbeidet om småbilen som Opel kaller Agila (bildet) og Suzuki benevner som Wagon R+. Den tyske bilen produseres i Polen mens den japanske går på løpende bånd ved Suzuki-anlegget i Ungarn.
En talsmann for GM innrømmer til Reuters at de jobber med etterfølgeren til Agila / Wagon R+ men legger til at det fortsatt ikke er besluttet hvilket anlegg som får produksjonen.
"Langt frem"
Vi har heller ikke blitt enige med Suzuki om bilen skal kjøres på to separate produksjonslinjer eller om en fabrikk skal ta seg av begge modellen, fortsetter han og legger til at denne avgjørelsen fortsatt kan ligge et år eller to frem i tid.
Den japanske avisen Nihon Keizai spekulerte nylig i at de to selskapene til sammen legger opp til en årsproduksjon på 150.000 av den nye modellen som i følge samme kilde skal utstyres med 1,0 til 1,3-liters motor. Avisen mener også å vite at bilen skal produseres i Ungarn fra 2008 for begge merker.
Selv om GM i mars solgte mesteparten av sine aksjer i Suzuki er det interessant at samarbeidet mellom de to partene fortsetter.