-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Offensive italienere
Rett etter et forholdsvis positivt annet-kvartal resultat kan Fiat fortelle om meget offensive produktplaner. I perioden 2005-2008 skal det investeres 18 milliarder Euro i nye produkter, og det skal resultere i 20 nye modeller.
Den optimistiske meldingen inneholder et par svært interessante ting. For det første skal åpenbart Lancia overleve – de nye modellene skal komme fra Fiat, Alfa Romeo og Lancia og fra avdelingen for nyttebilene. Så er det ryktet kvalt.
For det andre skal det nye modellprogrammet sørge for at de italienske fabrikkene igjen blir 100 prosent utnyttet, og ikke snaue 70 som i dag. Fiat lovte også ikke å stenge flere fabrikker.
Og for det tredje er det åpenbart at Fiat igjen konsentrerer seg om det de kan aller best. Innovative småbiler. Det er snakk om både nye motorer, små to- og tre-sylindrede med minimale miljøpåvirkninger og en mikrobil som skal produseres i Polen.
Av andre konkrete produkter som er under utvikling nevnes en seks-trinns automat for store varebiler.
Planene ble presentert under et møte på statsministerens kontor der også industriministeren, fagforeninger og arbeidsgiverorganisasjoner var til stede.