-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Alfa/Maser styrker bemanningen
Først sluttet Karl-Heinz Kalbfell (bildet) som styremedlem i BMW og nå og da sjef for Rolls-Royce. Han dukket opp hos Alfa Romeo sist oktober. Nå sluttet sjefen for Rolls i USA, og dukket opp en uke senere som sjef for Maserati i USA.
Og siden Maserati nå er en del av Alfa Romeo og dermed under Kalbfells vinger, er det stadig flere som tror på en return av Alfa til USA. Dersom noen skulle klare det er det vel Kalbfell og kompani, BMW-tallene forteller at der i gården vet de litt av hvert om akkurat det.
Jim Selwa het Rolls-Royce presidenten som ble ansatt av Kalbfell. Det var hans jobb å få Rolls-Royce på kartet igjen etter at det nye BMW-regimet begynte å produsere Phantom for modellåret 2003.
Da han sluttet sa han at han skulle begynne i den amerikanske delen av en Europa-produsent, og det viste seg altså å være Maserati. Med bakgrunn fra American Motors og Land Rover er det få som tror at snaut tusen Maseratier pr år er nok for denne fyren. Flere og flere tror nå på 2008 som året da Alfa Romeo skal gjeninnføres til USA.