-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Motorgruppen overtar Ugland-aksjer
Motor Gruppen som importerer Mitsubishi og Galloper, har overtatt Uglands 50% andel av importselskapene for Alfa, Fiat, Lancia og Daewoo. På sikt vil dette medføre endringer i forhandlernettet for merkene.
Nå ønsker Ugland å trekke seg ut av sitt engasjement på bilfronten, og Mitsubishi-importøren overtar dermed 100% av aksjene i selskapene. Noe utløsningsbeløp er ikke offentliggjort, men selskapene hevder at overtagelsen skjer gjennom en kontantdel og en viss avkastning fra Motor Gruppen de neste fem år.
-Over tid regner vi med at Fiat og Alfa Romeo skal få en like sterk posisjon i Norge som Mitsubishi, sier konsernsjef Gunnar Eik i Motor Gruppen og legger til at det med umiddelbar virkning innføres innbyttegaranti for alle nye Fiat og Alfa Romeo personbiler som selges i Norge.
-Import fra Japan er preget av en valuta, og dermed importpriser, med mange og uventede svingninger. Fiat Auto og Italia selger sine biler i Euro, noe som gir mer stabilitet fordi den norske krone er tilknyttet Euro, sier Eik videre.
Sett i et tidsperspektiv på 3-5 år har Motor Gruppen som mål å oppnå et årlig volum på fra 7.000 til 10.000 biler årlig. Importselskapet for Fiat og Alfa Romeo skal markedsføres under navnet Fiat Auto Import mens Daewoo-importøren skal markedsføres som Daewoo Motor Import.