-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Mye Ducati hos Fiat (og Alfa til USA)
Spania er et av Europas store motorsykkelland. Kanskje ikke så rart at det dukket opp Ducatier både hos Fiat og Alfa Romeo på bilutstillingen i Madrid.
Ducati Monster er et designikon på høyde med den sekskantede espressokannen. Da er det kanskje ikke så rart at for eksempel Fiat hekter seg på, og døper en spesialutgave av funky panda for Panda Monster.
Nå er det ikke mye av Ducatis Monster i den pakken, bortsett fra omtrent den samme svarte fargen som man finner på de aller tøffeste av Ducatis Monster-modeller. Kanskje kan man også si at Pandaen er like lettmanøvrert som Monster er (det var vel omtrent den første Ducatien etter Cuccioloen man kunne kjøre rundt gatehjørner med), men verken motorlyd eller punch er på tilsvarende nivå.
Men jeg ser poenget, med en av hver av disse Monstrene i garasjen, trenger man i grunnen ikke mer.
Og jommen støtte vi ikke på en Ducati borte hos Alfa Romeo også. Dette var en skikkelig rød en, og en Desmosedici – en virkelig racer av den typen som gjør det så godt nå. Fordi, viste det seg, Alfa Romeo er en av Ducatis sponsorer på racerbanen.
En diskret liten Alfa-logo langt nede, nesten på bakkenivå var det diskrete signalet på felles interesser, inntil vi oppdaget at merket også satt der det virkelig monnet.
Rett over der hvor det virkelig skjer seriøse forretninger, der hvor eksosrørene kommer ut bak setet, stod det klart og tydelig Alfa Romeo. Og da var det vi fikk noe som kan vise seg å bli en stor nyhet:
For nå jobbes det aktivt med å få Alfa Romeo inn på det amerikanske markedet. Det skal først skje med Brera, allerede neste år regner man med at de første Alfaene skal være solgt via det eksisterende nettet av meget oppegående Maserati-forhandlere.
Og da fikk vi også vite at Fiat nå jobber for å kjøpe tilbake den delen av Ferrari som ble solgt til Mediobanca for to år siden. Men det heteste spanske Fiat-ryktet, at de skal overta Seat igjen, ble dessverre blankt avvist som spekulasjoner uten rot i virkeligheten.
Synd, det kunne blitt en god historie.