-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Alfa i Maserati-tapping
Etter at Fiat kom med en Ferrari-spesialutgave av 500, dukker nå Alfa Romeo opp med en MiTo for Maserati.
Det kan selvfølgelig skyldes rene tilfeldigheter, men to dager etter at Maserati-sjefen også fikk ansvar for Alfa Romeo, dukker det opp en nydelig, mørk blå MiTo, som skal bygges i 100 eksemplarer og som skal ut til den europeiske Maserati-organisasjonen.
Harald Wester, så vidt over 50 og med lang fartstid hos Volkswagen, ble sjef for Fiats forskning og utvikling for mange år siden. Han viste seg snart som en dynamo etter Sergio Marchionnes (Fiats-sjefens) smak, så han fikk også ansvar for Maserati, som daglig leder.
Det tok ikke lang tid før han også fikk en tilsvarende tittel for Abarth-divisjonen, og for en uke siden ble han CEO for Alfa Romeo i tillegg til alt det andre. Der erstatter han Sergio Cravero som nå får ansvaret for konsernets produktplanlegging.
Nå var det nok som Maserati-sjef og ikke som Alfa-topp at han satte i gang dette eksklusive MiTo-programmet.
For, viser det seg, bilene skal ikke selges til publikum. Det er Europas Maserati-forhandlere som skal ha disse bilene, og de skal være øremerket som lånebiler når Maserati-kundene har bilene sine på service.
Spesialutgaven skal bygges i 100 eksemplarer, og er selvfølgelig MiTo med topp-spesifikasjoner. 170-hesters 1,4-liters turbomotor, 18-tommers hjul og en skikkelig hekkspoiler.
Innvendig er det vegg-til-vegg Poltrona Frau innredning og alt du venter av elektroniske hjelpemidler.
Det er hyggelig at etter at Maserati ga Alfa Romeo sin 8C Competizione, så kan Alfa gi noe tilbake.
Men hvor lang tid vil det ta før vi ser den første av disse MiTo’ene overpriset hos en eksklusiv forhandler? Fiat 500 for Ferrari skulle også være eksklusiv for forhandlerne. Det varte nøyaktig fire dager.
SE: Bilder av Abarth 695 Tributo Ferrari