-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Fioravantis forsmak på Alfa Romeo Spider
Denne spennende roadsteren finner du utstilt i Geneve. Den står ikke hos Alfa Romeo, men hos designeren Leonardo Fioravanti. Sannsynligheten er imidlertid til stede for at den dukker opp som en Alfa Romeo Spider i løpet av noen år.
Når Alfa Romeo skal tilbake på det amerikanske markedet, trolig i 2003, skjer det med en roadster. Og det er et samarbeidsprosjekt med GM der sistnevntes forhandlere står for distribusjonen i USA.
Nye Spider skal bygges på den nye Stilo-plattformen, og det spekuleres i at den får et stålkarosseri med dører, panser og bagasjeromslokk av aluminium. Motorprogrammet vil trolig spenne fra en 1,6-liters rekkefirer til en 2,5-liters V6 med 205 hester.
Prototypen Fioravanti viser i Geneve har fått betegnelsen Vola. Den har umiskjennelig Alfa front og bakstuss. Vola kan drives enten med forhjuls- eller bakhjulsdrift, så her kan italienerne velge hva de foretrekker.
Den italienske designeren har funnet en helt ny løsning for det avtakbare taket. For mens løsninger fra andre produsenter opptar en stor del av bagasjerommet når taket foldes sammen, legger Fioravanti det oppå bagasjerommet. Du slipper dermed å pakke om eller sette igjen halve bagasjen om du blir utsatt for en regnskur mens du er på tur. De store rundingene på bilens sider huser mekanismen som folder taket.
Selv om Fioravanti forfekter at dette er et rent designkonsept og ikke grunnlaget for en fremtidig modell, er det mye som taler for det motsatte. For den spennende roadsteren har mange typiske Alfa-detaljer i både ekstriør og interiør, den vil garantert vekke oppsikt i Geneve.