-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ambisjoner hos Renaults sprekeste
Alpine vil bli mer enn et en-modell-merke. De tenker på en SUV, og her ser vi noe som kan smake av en Panamera-konkurrent.
Alpine A110 er noe av det mest rendyrkede, ur-sportslige som har kommet de siste årene. Vekten alene, 1100 kg, forteller at her har konstruktørene tatt noen gamle, gode prinsipper på største alvor.
David Twohig het mannen bak bilen, og mange så på det som rent forræderi da han pakket snippvesken, tok med sine gamle 911, og dro til California for å fortsette den tekniske utviklingen hos Byton.
Men han etterlot seg heldigvis noen spennende prosjekter, og i hvert fall et par av dem begynner forsiktig å dukke opp nå.
Vi har tidligere vist rendering av en SUV som kan være neste modell ut. En utfordrer til modeller som Porsche Macan Turbo og de mest sportslige SUV-crosserne fra AMG og BMW M.
I dag viser vi datamanipulert bilde av en annen drømmebil – en firedørs versjon – men den er kanskje mer i shooting brake/crossover/sports coupé banen enn i SUV-avdelingen.
Audi viste noe tilsvarende for drøye fem år siden – en firedørs TT Sportback Concept som så langt ikke er realisert, men heller ikke skrinlagt så vidt vi kjenner til.
(Hvorfor må biler karakteriseres på denne måten? Stilene sklir jo umerkelig over i hverandre, slik at noen klare definisjoner er klin umulig).
Det er de beste muligheter for at den vil bli bygget på den samme CMF C/D-plattformen som Megane og Talisman, men bakhjulsdrevet eller koblet opp mot firehjulsdrift og 4Control.
Vi snakker nok om en lengde på rundt 480 cm.
Vi kan vel også gjette på den samme 1,8 liters motoren som sitter i A110 – bare at her vil den bygges inn i den andre enden. Sammen med den robotiserte EDC-kassa.
Interiøret later til å være tegnet slik at alle skal bli fullstendig klar over at her er det ikke noen typisk familie-ut-på-ferie bil vi snakker om. Her er det snakk om fire separate seter og et miljø som legger mer vekt på at det er kjøring, og ikke skjermer, som skal sørge for underholdningen.