-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Ny front for Bentleys toppløse
Bentley skal oppgradere sine Continental-modeller. Her er to av dem på banetest.
Trolig skal ”nye” Continental GT Cabriolet debutere på bilutstillingen i Frankfurt om et par måneder. Her har våre fotografer kommet over to cabrioleter, på og like ved Nordsløyfa, hvor Bentley har sitt testsenter.
Continental GTC får nye lykter, støtfanger og skjermer som gir hele fronten et mer dramatisk utseende. Sidespeilene får en rundere innpakning.
LES OGSÅ: Continental GT coupé debuterte i fjor høst
W12-motoren, som opprinnelig stammer fra Volkswagen Phaeton, får en oppgradering som bl.a. innebærer at den kan kjøres på E85. I tillegg spekuleres det i at Bentley vil tilby en dieselvariant – en V8 med nærmere 400 hester og solid dreimoment.
Bilen med rød kalesje er en Continetal GTC Speed. Den får en aggressiv utgave av den nye fronten, med lufteventiler i panseret og nye lykter.
Hekken får en diskret spoiler montert på koffertlokket, slankere lykter og nytt eksosanlegg.
Motoren er en twin turbo W12 med rundt 600 hk og 750 Newtonmeter. En ”quickshift” girkasse fordeler kreftene til alle fire hjørner. Det skal holde til å gjøre unna null til hundre på under 4,5 sekunder.