-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Insight til topps
Ikke bare passerte den hybrid-konkurrent Prius. Honda Insight nådde helt til topps på den japanske salgsstatistikken i april.
Også billandet Japan gjennomlever tøffe tider, men noen klarer seg bedre enn andre.
Honda Insight kom på markedet sjette februar, og forhåndsinteressen for den nye hybriden var så høy at den fløy rett inn til 10. plass på den japanske salgsstatistikken med 4.906 biler.
Etter en nedgang på ca 20 prosent i mars, trodde nok en del skeptikere at suksessen skulle bli kortvarig. Men disse tok skammelig feil. Med 10.481 salg i april, gikk Insight helt til topps på den japanske statistikken.
Det er første gang en hybridbil har inntatt denne posisjonen. Og det skal bli interessant å se hvor lang tid det tar før en annen modell med alternativ drivlinje opplever den samme statusen.