-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Møller Bil Oslo Vest:
Salgs- og Markedssjef Audi
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Scoop: Ford D-Max
Ford har gitt klar beskjed om at de kommer til å bygge den nydelige SAVen de viste i Geneve. Den skal hete D-Max, og vil nok debutere i Geneve om et halvt års tid.
Det er litt vanskelig å få øye på Fords modellplaner for tiden, men det er ikke tvil om at det skikkelig action neste år. Og det hele kommer til å snurre rundt den nye Mondeo. Vi regner med at hele utvalget, sedan, stasjonsvogn og hatchback vil være klar til neste års Paris-utstilling. I tillegg kommer det en stor MPV, LMV kaller de den internt – Luksus Multipurpose Vehicle - som ryktene vil ha det til skal vises som konsept på Frankfurt i høst. Og så kommer produksjonsutgaven av SAVen, D-Max, til Geneve.
Med forbedret C-Max, ny D-Max og en Scorpio-klasse LMV vil Ford ha et glimrende grep rundt høyt-tak segmentene i Europa i årene som kommer.
Men nå er det altså D-Max som vår fotograf har fanget under testkjøringene. Den blir ganske lik konseptbilen fra Geneve, men får i enda større grad den nye, karakteristiske Ford-snuten. Den vil komme som standard med fem seter, men vil ha to seter aller bakerst som tilgjengelig ekstrautstyr. Den vil helt sikkert få en meget gjennomarbeidet interiør, for det sies at SAV-dashbordet også skal gå rett inn i LMVen – egentlig er det samme bilen, bare at den store får en litt lenger akselavstand).
Det sies også at D-Max skal kunne leveres med et par av godbitene fra Volvos delebinge, som for eksempel CDC-dempingen og andre elektroniske godbiter fra Volvos 4C program.
Det ventes at bilen skal være salgsklar ganske kort tid etter at den blir vist i Geneve.