-
Vågsbygd bilverksted AS:
Biltekniker/mekaniker
-
Bilia Norge AS:
Mastertekniker, BMW Skøyen
-
Bilia Norge AS:
Servicemarkedssjef, Volvo Follo
-
Odda Bilsenter AS:
Teknisk leder
-
Odda Bilsenter AS:
Bilmekaniker
-
XPeng Motors Norway AS:
Area Manager
-
Statens vegvesen:
Utekontrollør Jessheim
-
Werksta Bergen:
Bilskadetakserer
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
-
Toyota Bilia AS:
Key Account Manager
-
Quipd AS:
Teknikere
-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Scoop: Mercedes X-Klasse
Selv om den ligger langt unna, har spionfotografer allerede klart å fange den neste MPVen fra Mercedes-Benz.
Fremdeles ligger X-Klassen fra Mercedes langt unna, det er snakk om Detroit-utstillingen i 2008. Men siden den er en del av den nye C-Klasse utviklingen, er det kanskje ikke så rart at man allerede ser spor av den ute i testløypene.
Dette blir en liten MPV, eller SUT som den sikkert kommer til å bli kalt, en liten M-Klasse i ren konkurranse med X3 fra BMW. Derfor vil det også si firehjulsdrift, og derfor vil denne modellen gjøre et visst inntrykk på den neste C-Klasse serien.
Limousine-utgaven vil nok ikke komme før tidlig i 2007, selv om den sikkert kommer til å debutere på utstillinger neste høst. Den kommer til å få full opsjonspakke, inklusive V6 diesel og 4Matic. Det gjør derimot ikke stasjonsvognutgaven, som skal stå i Frankfurt om to år. Det later til at planleggerne synes at en stasjonsvogn med firehjulsdrift vil ligge for tett opp til X-Klassen – som altså bygges på samme arkitektur som C-Klassen.
Derfor må man vente på Xen dersom man ønsker en C med drift på alle hjul. Hvor innmari glupt det er, kan man selvfølgelig spørre om, det er ikke alle som ønsker en van, selv om de har behov for å komme frem.