-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
SLR mot slutten
Det går mot slutten av samarbeidet mellom McLaren og Mercedes på SLR-området. Siste krampetrekningen blir en kort serie Speedsterutgave.
Speedster er et velbrukt navn med James Dean assosiasjoner. Selv om det ikke var en ekte Speedster han døde i, men en 550 Spyder, har Speedster-navnet hengt ved alt som har hatt fire hjul men ellers vært så skrapet som det bare går an.
Følger oppskriften
Til og med Bristol har fulgt denne oppskriften for om mulig å bli kvitt enda noen vanskelige Blenheim-modeller, og nå er det altså McLaren Mercedes sin tur.
De følger oppskriften konsekvent, slik disse Carparazzi-bildene viser, og sannsynligvis vil mager-kuren bety at ytterligere 200 kg er fjernet fra denne fem år gamle modellen.
Sidepiper får du, og verdens minste frontrute, men til gjengjeld blir overflødige bagateller som klima-anlegg og elektriske vindusheiser hevet over bord. Vinduene også forresten.
Inspirasjon fra 50-tallet
Inspirasjonen er selvfølgelig den 300 SLR med startnummer 722 som Stirling Moss vant Mille Miglia med i 1955, så egentlig var det denne bilen som skulle hatt modellnavnet 722 – og ikke en tidligere spesialutgave fra den nåværende SLR-serien.
Man regner med at toppfarten for denne lette utgaven blir litt høyere enn de ca. 330 SLR 722 kan by på, og se ikke bort fra at denne vil kunne nå 300 fra null på godt under et halvt minutt.
Siste fra McLaren
Denne skal bygges i 75 nummererte eksemplarer, og når dette løpet er kjørt er det slutt på at McLaren skal bygge kundebiler for Mercedes. Ei heller ser det ut til at det kan bli noe av engelskmennenes prosjekt med en litt mindre superbil.
Derimot forteller nå tyske AutoMotorSport at de har hørt at Lewis Hamilton skal avduke den nye måkevingedør-super-Mercedesen i Stuttgart på Mercedes-Benz Arena den 30. juli. Her gjelder det å følge med.