-
Tide Verksted AS, Avdeling Voss:
Mekaniker tyngre- og lette kjøretøy
-
Tide Verksted AS:
Mekaniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Møller Bil Drotningsvik:
Bilmekaniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Møller Bil Skadesenter Romerike:
Bilskadereparatør
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Bilia Norge AS:
Salgssjef, Volvo Hamar
-
Harald A. Møller AS:
Produktsjef Digital Aftersales
-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer
Billigere Antara
Opel-salget stuper i Norge, og på registreringsstatistikken fra OFV er merket hittil i år helt nede på 12. plass. Nå håper de å snu utviklingen med en mer aggressiv priset Antara.

Nedtur
Mens Opel tradisjonell har vært blant de fem største merker i Norge, er utviklingen i 2008 katastrofal. Alle personbiler har en negativ utvikling sammenlignet med januar-mai i fjor. Og Antara, som er Opels eneste representant i SUV-segmentet, er knapt merkbar på statistikken. Kun 42 biler er registrert hittil i år.
Sammenlignet med de fleste konkurrenter har Antara en fordel med hensyn til plass siden den er nesten 20 cm lenger og har 15 cm større akselavstand enn konkurrentene. Men det ser ikke ut til å være godt nok argument for kundene.
Krafttak
Nå senker derfor Opel prisene kraftig på Antara. Mens du tidligere måtte ut med kr 424.500 for rimeligste modell med 127-hesters dieselmotor (295 Nm v/1800 o/min.), får du nå en tilsvarende motorisert bil med enkleste utstyrsnivå (Advantage) for kr 379.900.
For 397.500 kroner får du Antara Energy med samme motor men mer utstyr, blant annet stabilitetsprogram for henger, Down Hill Descent og automatisk nivåregulering. Ønsker du den kraftigere 150-hesters motoren (320 Nm v/4000 o/min.) er prisen kr 421.100.
Ved utgangen av mai var det registrert 8.180 nye SUVer i Norge, så dette er et segment hvor Opel har store muligheter for å øke markedsandelen.