-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Fjellinjen:
Trafikknedgang på veiene i Oslo
I mai registrerte Fjellinjen 33,6 millioner passeringer i bomstasjonene i og rundt Oslo. Det er en nedgang på 2,3 prosent mot samme periode i fjor, justert for 1. mai, 17. mai, 2. pinsedag og Kristi Himmelfartsdag.
Fra og med 6. mai fikk ikke elbiler lenger lov å kjøre i kollektivfeltet. Dette har gjort utslag på trafikkbildet. På grunn av mange røde dager og at det ofte tar tid før endringene i trafikkbildet tilpasser seg, er det fortsatt tidlig å fastslå langtidseffekten av at elbiler ikke kan kjøre i kollektivfeltet.
- Fjellinjen har sammenlignet mandag 29. april mot mandag 13. mai. Totaltrafikken var tilnærmet lik for døgnet, men rushtrafikken ble påvirket. Bilistene kjørte heller senere på kvelden for å unngå ettermiddagsrushet. Siden dette bare er to øyeblikksbilder, kan vi ikke ennå fastslå effekten. Vi venter derfor til vi har et større tallgrunnlag før vi går dypere inn i tallmaterialet, sier Stian Strøm Arnesen, Fjellinjens analyseansvarlig.
Bompenger finansierer fremtidens trafikkløsninger i Stor-Oslo. Årlig betaler bilistene om lag 4,5 milliarder kroner i bompenger til Fjellinjen. Bompengene som betales inn går tilbake til innbyggerne i form av finansiering av prosjekter i Oslopakke 3 og omfatter kollektiv, gang- og sykkelveitiltak.