-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Nærmer oss hårete mål
Over 7000 hurtigladere i Norge
Elbilforeningen forteller at vi nå har passert 7000 hurtigladere i vårt langstrakte land. Dermed er målet for 2025 innen rekkevidde.
Ifølge den nasjonale ladestasjons-databasen NOBIL har vi nå passert 7000 hurtigladere. Dermed har vi en dekningsgrad på 98 elbiler per hurtiglader.
– Dekningsgraden har aldri vært bedre enn den er nå, sier en svært fornøyd Christina Bu, generalsekretær i Norsk elbilforening.
– Det betyr at vi er godt i rute med å nå målet i regjeringens ladestrategi. Nå mangler Norge bare 2000 hurtigladere for å nå 9000 ladere, som er behovet i 2025.
Som hurtigladere definerer NOBIL ladere som leverer over 50 kW.
Så langt i år har det blitt bygget nesten 1400 nye hurtigladere, mens det i fjor ble bygget i underkant av 1500.
Utbyggingstakten har med andre ord økt betraktelig.
Christina Bu, generalsekretær i Elbilforeningen, er imponert over utviklingen.
– Selv etter fjorårets rekordår, der det ble levert elbiler som aldri før, har ladeoperatørene holdt tritt og mer enn det. Faktisk har antall elbiler per hurtiglader falt. Dekningsgraden har aldri vært bedre enn den er nå.