-
Gromstad Bil & Båt:
Daglig leder
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Lotus tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekanikere / Personlig serviceteknikere
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Tekniker
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Produksjonsleder
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Teamleder verksted
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Harald A. Møller AS:
Produktspesialist support
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
RN Nordic:
Regionsjef – Renault, Alpine & Dacia
-
Møller Bil Ensjø:
Mekaniker/tekniker
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør
-
Werksta Norge:
Teknisk leder
-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
HTS Packline AS:
Senior salgsrådgiver
-
Bilia Norge AS:
Bilmekaniker, BMW Skøyen
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Porsche Center Bergen:
Tekniker
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Premium Cars Stor-Oslo:
Selger
-
Bertel O. Steen Asker & Bærum:
Mekaniker
-
RøhneSelmer AS:
Mekaniker
-
Autoria Bil AS avdeling Ski:
Bilselger
-
Martiniussens Bilservice AS:
Teknisk kontrollør - Fredrikstad
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Det skjer 20. august:
Bensinpumpa returnerer til Tyrigrava!
Tirsdag den 20. august skal Tyrigrava få tilbake et av sine gamle kjennetegn: Bensinpumpa.
Tyrigrava, et landemerke langs den gamle Mosseveien, rett utenfor Oslo-grensen, var i mange år et stoppested for den delen av motorungdommen som ikke også kjørte de siste kilometerne ned til Hjulet.
Men Grava var jo stoppested for mange andre også – hvilested og rasteplass for de mange på vei ut eller inn av byen.
Nå er det KNA som bruker dette tradisjons-anlegget som administrasjonssenter, samtidig som Norsk Veteranvogn Klubb disponerer store deler av lokalene.
Høy aktivitet
Dessuten har noen av aktivitetene fra 50-tallet begynt å manifestere seg igjen, ved at parkeringsplassen der brukes som uoffisiell samlingsplass for motorister med spesialinteresser:
Amcar-folket samles tirsdager, MC-folket onsdager og folk på europeiske og japanske hjul, to – eller fire – er der på torsdager. (Det er fremdeles ledig tid for eksempel for dem med elbiler, eller de som kjører kinesisk. Eller kanskje ikke, når jeg tenker meg om.)

Tyrigrava har gjennomgått en storstilt renovering og gjenoppstått i moderne drakt samtidig som man har beholdt byggets autentiske preg.
En gruppe entusiaster blant motorfolket som kaller seg «Tyrigravas Venner», ønsket å ha et symbol som viste motorfolkets tilknytning til stedet, og hva var vel da mer naturlig å tenke seg enn en gammel bensinpumpe av samme type som den som sto på Tyrigrava på 50-tallet?
Kommer neste uke
Etter omhyggelig research har man funnet ut at den var en Ljungmans VIKI-pumpe som ble produsert i Malmø fra 1927 til 1933.
Og ikke bare det. Man har også funnet en tilsvarende pumpe som nå skal settes opp og overrekkes til dagens eiere av Tyrigrava, Kongelig Norsk Automobilklub (KNA) og Norsk Veteranvognklubb (NVK).
Dette er et flott initiativ av frivillige ildsjeler med et stort hjerte for Tyrigrava, sier generalsekretær i KNA, Børre Skiaker. – Det er slike positive krefter og initiativer som gjør Tyrigrava til et mekka for motorinteresserte, sier han.
Arrangementet starter tirsdag 20/8 kl. 18 – akkurat da Meteorologiske antyder oppholdsvær (nå i alle fall).