Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon

Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©
Volkswagen Arteon Shooting Brake
Foto: S. Baldauf / SB-Medien©

Arteon i ny tapning

Volkswagen har publisert de første skissene av en ansiktsløftet Arteon. I tillegg til oppgraderinger får den også en alternativ karosseriform. Her er dagsferske spionbilder av en nærmest ukamuflert Shooting Brake.

Publisert Sist oppdatert

Den mest luksuriøse folkevognen klamret seg fast og fortsetter ufortrødent videre. I alle fall i enkelte markeder.

Modellen som kom på markedet i 2017 får nå en midtlivs oppdatering, samtidig som programmet utvides med en Shooting Brake i tillegg til den coupé-formede sedanen.

Volkswagen er foreløpig sparsomme med detaljene, men forrige måned viste vi bilder av den kamuflerte stasjonsvognen. Samtidig kunne vi også avsløre at det kommer en muskuløs R-versjon.

Oppdateringen innebærer at Arteon får et helt nytt førermiljø, slik at den skal fremstå som enda mer luksuriøs. Det innebærer det siste på infotainment-fronten, MIB3, for maksimale tilkoblingsmuligheter.

Vi loves høyeffektive motorer med lave utslipp og mye moment. I tillegg vil nykommerne tilby nye assistent-systemer.

Som eksempel nevner Volkswagen «Travel Assist» som skal være ideelt for lange reiser. Systemet tar over styring, akselerasjon og bremsing i hastigheter opptil 210 km/t med minimalt inngrep fra sjåførens side.

PS!
På de dagsferske spionbildene er testbilen nesten uten kamuflasje. Den har imidlertid en blank stripe rundt vinduene og tape ved baklyktene for å forvirre oss. I slutten av juni får vi de offisielle bildene.

Powered by Labrador CMS