![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // Beijing 2020 // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
||||||||||||||||||||
![]() |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet Bil (1996-2021). |
![]() |
||||||||||||||||||
![]() Vi tok derfor med begge bilene på test for å finne ut av akkurat det. Så la oss starte med det som er likt:
Så langt er jo alt såre vel. Men så var det forskjellene, altså de små forskjellene som gjør at T-Cross oppleves som en mer påkostet og litt flottere bil.
Både Arona og T-Cross er usedvanlig lette å finne seg til rette i. Bare å sette seg rett inn, trykke på startknappen og legge i vei. Å kjøre og å sitte i er det nesten ikke forskjell på de to. Støynivået er etter testteamets mening altfor høyt i begge, og særlig i baksetet på T-Cross. Det er prisen å betale for 18-tommer store hjul med 45 profil – det ser tøft ut, men bråker fælt. Seaten rullet på 16 tommer store vinterhjul med normal ganske normal profil, men det hjalp dessverre ikke mye på hjulstøyen. LES VIDERE: - Del 1 - Del 2 - Testdata
annonse
|
||||||||||||||||||||
![]() |
||||||||||||||||||||
![]() F-F-F-F-Facebook ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||