-
byMEDHUS AS:
Detailer / bilklargjører
-
byMEDHUS AS:
Bilselger
-
Formula Automobile Norge AS:
Sales Executive & Brand Specialist
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Salgssjef Bruktbil
-
Werksta Kristiansand:
Billakkerer
-
Volvo Car Fornebu:
Leder Servicemarked
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Fleet Manager
-
Mekonomen Company Bilverksted AS:
Avdelingsleder
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger TopUsed
-
Møller Bil Stavanger:
Takserer
-
RSA Import:
Salgs- og markeds-koordinator
-
Team Verksted AS:
Delelager/kundemottak
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger nye lastebiler på Østlandet
-
Møller Bil Skadesenter Ryen:
Bilskadereparatør
-
Werksta Kristiansand:
Teamleder Karosseri
-
Bilservice AS:
Bilmekanikere
-
Albjerk Bil Drammen AS:
Salgssjef
-
Mobile Kjeller AS:
Servicemarkedssjef
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Key Account Manager Customer Service
-
Bilia Norge AS:
Innkjøpsansvarlig
-
Robert Bosch AS:
Teknisk Support
-
RN Nordic:
Head of Sales
-
Møller Bil Gjøvik:
Bilmekaniker
-
Toyota Østfold AS:
Salgskonsulent
-
RSA BIL Forus:
Bilselger Nye og Brukte biler
-
Bilia Norge AS:
Salgsdirektør Fleet
-
Team Verksted AS:
Mekaniker
-
Herøy Bil & Maskin AS:
Bilmekaniker
-
Bilforlaget AS:
Journalister/Reporter
Feiring med droner
Volkswagen feiret ID.4-debuten i Kina med 2000 droner. Hvem trenger fyrverkeri?
Kinesiske Volkswagen hadde åpenbart et saftig budsjett for ID.4-lanseringen der.
Kanskje de fikk et dobbelt budsjett siden de slapp å lansere ID.3 også – for den skal nemlig bare selges i Europa.
De gikk til et byrå som heter S.B.F. (Superbonfire) og de gikk til en dronekonstruktør som heter REV Air som bygde 2000 spesialdroner med FPV kameraer (BMCC 6K – for de spesielt interesserte).
Det hele ble filmet av åtte ganske vanlige kamera-droner med 4K oppløsning.
Droneplassen, der de tok av fra målte 4.500 kvadratmeter – nesten en fotballbane, og hele showet ble filmet over 4 dager, med to flights hver dag.
Koreografene hadde 15 forskjellige 3D-formasjoner og det påstås at det ikke er noe computer-generert stoff i denne videoen, og ikke noe animasjon.
Den største formasjonen var en 3D-figur av en ID.4 – den var 400 meter lang, 161 m bred og 142 m høy. Det vil si omtrent skala 3:1.
Men VW-logoen var den høyeste: 147 m og kloden var den lengste på 450 meter.
Showet ble gjort live i Shenzhen men det er selvfølgelig på sosial medier det har tatt av. 90 millioner mennesker så live strømmingen, og etter det har 2 milliarder klikket seg inn.
– Dette viser Volkswagen-kreftene der, skriver VW-sjefen, Herbert Diess, i en begeistret kommentar. «That’s the next level from China». Og så føyer han til:
– En rolle-modell for oss her i Europa.
Fritt fram for Wolfburgs eventmakere, med andre ord.
Og fra en som hater fyrverkeri: kan vi endelig slutte med det tøvet nå?