![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Forsiden // LA Auto Show // Lanseringskalender // Spionbilder // Bilvideoer // Bilsport // Bilutstillinger // Bilhistorie // Biløkonomi // Yrkesbil // Nyhetsbrev |
|||||||||||||||||
![]() |
Biltester:
![]() Norges største samling biltester fra bladet BilAutofil (1996-2022). |
![]() |
|||||||||||||||
![]() Først publisert i Bladet BIL nummer 11-20. To elbiler med plass til en liten familie og priset godt under 300.000 kroner. Kan det virkelig være sant? Og hva står på medaljens bakside? For å svare enkelt og litt unyansert på det siste: Kort rekkevidde på den ene, og Kina på den andre. Men det er samtidig bare en flik av bildet, for Kina betyr ikke dårlig, og når dette året lapper over i et nytt, har kinesiske MG levert ut rundt 3000 biler i Norge og plassert seg blant de ti mest kjøpte personbilmodellene. Mazda, som akkurat har ankommet elbilfesten, gjør entre på en måte som får mange til å klø seg i hodet. For hvordan har Mazda tenkt når de introduserer en batterielektrisk bil i Europa, men samtidig begrenser rekkevidden til bare 200 km og inkluderer lav hurtigladefart i pakken når flere av konkurrentene opererer med henimot dobbelt rekkevidde og høyere ladefart langs veien? LES VIDERE: - Del 1 - Del 2 OBS!
annonse
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
|||||
Annonse:
| ||||||